wtorek, 10 czerwca 2014

zmiany zmiany zmiany .....

Wieki temu mnie nie było. 
To dlatego, że ja mam dużo zajęć i czasami po prostu nie mam siły pisać.
Prócz zajęć w przedszkolu, w soboty chodzę także z mamą na basen. Pół godziny spędzam  w wodzie,  a wychodzę wyczerpana jakbym spędziła w nim pół dnia. 



Tak bardzo spodobały mi się te zajęcia, że jak mama kąpie mnie w wannie to od razu chce mi się w niej pływać. Niestety wanna jest trochę mniejsza  i przybieram w niej dziwne pozycje.
Byłam także z mamą w ZOO. było super, pogoda była piękna i obejrzałam dużo zwierząt. 


  Ostatnio byłam na kontrolnym badaniu cystometrii okazało się, że mam zaburzenie funkcji pęcherza. Lekarz zalecił zwiększenie dawki leków i oprócz tego na stałe wprowadzony furagin. Jeśli do następnego USG czyli do październiku nie poprawi się wydalanie moczu, będą mamę uczyć cewnikowania.  
Byłam także na wizycie u Neurologa. Na szczęście od października nie miałam żadnego ataku, więc nie trzeba modyfikować leków, ten który biorę przez 4 lata pomaga mi w dalszym ciągu.
Musze się koniecznie zapisać do Ortopedy do Otwocka, ponieważ mam coraz większe problemy z bioderkami, to znaczy mam podwichnięte prawe biodro.

Mama zupełnie zapomniała zapisać mnie do Kardiologa,  ale na szczęście przypomniała sobie   i mam wizytę 26 czerwca 2014r. Ma także wizytę u Okulisty na 30 czerwca 2014r.
Wakacje także będę miała zajęte, bo przez dwa miesiące będę uczęszczała na turnus w Helenowie.   
We wrześniu jadę z mamą na dwa tygodnie do Małego  Gacna także na turnus.

I to tyle co byłoby u mnie ciekawego, ciągle jestem w biegu.






2 komentarze:

  1. Co die dzieje u was.. Może napisz slowko proszę... Babcia Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Co die dzieje u was.. Może napisz slowko proszę... Babcia Ania

    OdpowiedzUsuń